Lecce iarna


Teoretic a inceput iarna. Frig, aglomeratie, pregatiri de craciun si de prima zapada. Cineva a avut o idee geniala sa evadam un week-end din capitala noastra catre Bari, cu scopul precis de a savura cea mai buna bucatarie de peste din Italia. Am aflat ca insusi bucatarul de la Al Grissino din Milano (...aviz necunoscatorilor :)...) ar fi din Puglia.


Am vrut foarte mult sa vizitez Lecce, pentru ca am auzit, cu ocazia colaborarii cu Pietra Leccese ( un furnizor exceptional de piatra si mai ales de prelucrare a pietrei), am auzit deci ca este "perla barocului sudic".


Intr-adevar, nici o exagerare. Iarna in lipsa turistilor, toata frumusetea discursului sculptat in piatra m-a facut sa-mi pierd cuvintele. Un peisaj in toate tonurile de gri, iubesc culoarea gri, rece si sfidatoare sub cerul innorat, inviorata in mii de nuante la prima raza de soare sudic. Parea ca totul este un limbaj secret ascuns in nenumarate simboluri sapate in piatra...de data aceasta aviz cunoscatorilor.


Slabiciunea mea pentru cherubi si ingerasi m-a facut sa fotografiez toti copilasii din decoratiuni, mi s-au parut foarte expesivi, simpatici si oarecum zeflemitori asa, goi-goluti si in cele mai neasteptate pozitii expusi la soarele cu dinti...


M-as intoarce cu drag...iarna urmatoare.



- Posted using BlogPress from my iPad

Comentarii

Postări populare