Cel mai scump pian din lume




Pentru ca un prieten a fost atat de binevoitor si mi-a trimis un raspuns la intrebarea mea "Just for fun", sunt incantata ca pot sa ii explic de ce am postat fotografia respectiva. In afara motivului ca a fost facuta in week-end-ul meu de miere, unde in alta parte decat la Londra.







Intr-adevar, fotografia este luata in Harrods la restaurantul de la ultimul etaj, unde a fost gazduit pentru putina vreme pianul "M. Liminal" produs de Fazioli, un producator de nisa pentru pianuri de exceptie. Acest pian costa 198.000 de euro (fara transport si taxe) si este o bijuterie in toata puterea cuvantului. Si, in timp ce imi serveam linistita combinatiile mele obisnuite de capuccino (acolo e cel mai bun ever) sampanie si apa minerala, un domn extraordinar de talentat a dat un recital foarte elegant si vesel de valsuri. Cireasa de pe tort a fost ca a interpretat pana si o tema din musical-ul meu preferat "Fantoma de la opera". Credeti ca se poate mai mult rasfat?...







Trecand peste detaliile personale, cateva date pentru cei pasionati de design.

























"Designed by NYT

Imbinarea intre muzicalitatea formei si lumea viselor are ca rezultat modelul M. Liminal, proiectat de Philippe Gendre si NYT Line.

Ca si muzica, visele sunt organizate in consonante si disonante. In acelasi fel, formele si culorile acestui model sunt asimetrice dar ordonate si armonioase.

Inspirandu-se din lumea marina, forma laterala aminteste de profilul unui val, in timp ce combinatia de negru cu argintiu ne inspira imaginea unui delfin.

Culoarea rosie a cutiei de rezonanta si negrul capacului se filtreaza prin prisma de plexiglas." ( extras de pe www.fazioli.com )


Parerea mea e ca desi nu are nimic de- a face cu frumusetea unui pian clasic, M. Liminal nu e cu nimic mai prejos, nici ca performante sonore, nici ca estetica. Mie imi place la nebunie.

Comentarii

Postări populare